19 Mayıs 2011 Perşembe

Kalp Yetmezliği

       Kalp yetmezliği olan bir aşk büyütmüşüm içimde. Uzun yaşamaz dedi aşk uzmanları, neşterleri değmeden yüreğime, kendim çıkardım hayallerimi yüreğimden...
       İyileşmeyi bekleyen bir hasta gibiyim; hala narkozun etkisinde, etrafımda olup bitenlere tepkisiz ve ağzımdan çıkan kelimelerin ne olduğunu umursamayacak kadar halsiz...
       Geçecek biliyorum ama yine de geçmişimde bir yerlerimde hep bu acıları hatırlayacağım, bu hastane misali şehri, kokusunun sindiği bu odayı, onun elleriyle çekilmiş fotoğraflarda kendi suretim yerine onun gülüşünü...
      Bu sabah düşük yaptı bütün hayallerim kırkı çıkmadan da dinmez sancılarım... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fark ettim ki içime attıklarımı ne sindirebilmişim ne de unutabilmişim... Bahar temizliği yapmanın vaktidir dedim kendime ve başladım yüreğimi temizlemeye...